Re: Windows Live Mail, logowanie i jpg

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Wed, 20 Jun 2012 20:26:56 +0200

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Piotr B.
(pb2004) raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> Nie można bo pliki graficzne nie są przesyłane jako załączniki tylko są
> zapisywane w twoim SkyDrive[1].

> 1.
> http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows-live/mail-email-windows-live-id-why-faq

O żesz, dobrze że opatrzność uchroniła mnie swego czasu
przed aktualizacją WLM z wersji 0.9 do 0.11 czy jakoś tak.
Dzięki Ci Panie i Najświętsza Panienko !!!

--
http://ibozaur.w.zax.pl/