Re: Chwilowe zawieszanie się przy stracie

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Tue, 19 Jun 2012 19:31:34 +0200

Użytkownik "Kamikazee" <niema_at_niema.pl.invalid> napisał w wiadomości
W dniu 2012-06-19 17:02, Anerys pisze:
> A leży on na partycji rozruchowej, czy gdzieś wywędrował?
> Do pewnych spraw, kawałek, mniejszy (np.w XP OIDP 2MB), czy większy
> (Vista,
> 7, 8) swapa musi się znajdować na partycji rozruchowej. Nie mam pewności,
> czy wmontowanie swapa leżącego "na boku" w filesystem startowy wystarczyło
> by. IMHO fraczej nie...

Na tej samej partycji co system.

=====

Acha, czyli 50% jest OK. Jeszcze zapewnić tożsamość systemowa=rozruchowa
(mogą to być dwie zupełnie różne), będzie setka.
Tyle na razie, pogoda jest dla mnie od paru dni dość wredna (powietrze
zwrotnikowe et consortes) i kiepściutko mi się myśli.
Jedyne, co mi się w tej sytuacji nasuwa, to problemy z prawami dostępu w
miejscu zapisu plików zrzutu... Zastanawiam się też, co z prawami dostępu do
swapa - można tak zakombinować, że system swapa nie zobaczy... (zamelduje
przy starcie z komunikatem o braku, lub nieprawidłowym swapie).
Odstawiam temat na forum (w sensie "miejsce, gdzie wymieniamy poglądy") do
dalszego rozważenia, poczekam na zmianę pogody, może cos lepzego wymyślę, bo
chciłbym pomóc...