Reset homegroup konieczny ???

Autor: Hatman <111_at_111.com>
Data: Tue, 19 Jun 2012 01:53:47 +0200

Komputer z windows 7 ultimate przestał odpowiadać na network-(homegroup)
jakby przestał być serverem.

Próbowałem prawie wszystkiego,Peer to Peer jest aktywny,
Home Group Listening nie da się się zastartować (dependency failure).

Mogę tylko używać TEAMVIEWER, żeby wymieniać pliki, ale to za wolne do
transferów...

Sieci po prostu nie ma, ale jest. Jak zresetować wszystko co dotyczy
homegroup ?
Puściłem combofixa ale nic się nie zmieniło...

--
HatMan