Re: XP - problem IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL przy starcie

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 16 Jun 2012 16:09:13 +0200

W dniu 2012-06-03 20:51, =Marcos= pisze:
> Ahoj
>
> Od kilku dni mam problem. W czasie startu systemu, tuż po logo Windows
> na czarnym tle pojawia się BSOD typu IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
> (0x0000000A, 0x000000FF, 0xFFFFFFFB, 0x80544AEF). Brak nazwy pliku
> powodującego błąd. Nie tworzy też pliku minidump (opcje są poprawnie
> ustawione). Za pierwszym razem wystarczyło zrobić restart i było OK.
> Potem kilka restartów. Teraz restarty nie pomagają. Wchodzę do trybu
> awaryjnego i np. odinstalowuję kartę dźwiękową. Po restarcie działa.
> Następnym razem znów nie działa. Tym razem odinstalowanie karty
> [...]
Ten BSOD związany jest z dyskiem(tak w skrócie). Odpal Hiren'sBoota lub
cokolwiek bootowalnego z płyty i zapuść Victorię lub TestDiska, i
przeskanuj dysk. Ewentualnie w razie problemów (bady) użyj w Victori
opcji REMAP w zakładce TEST, dość pomocna lub programu narzędziowego
producenta dysku.
Ale najpierw podmień taśmę. Może wystarczy tylko ją docisnąć.

--
pozdr00fka
  poli