Re: [OT] Jak usunąć post z grupy dyskusyjnej za pomocą OE6

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 15 Jun 2012 15:35:54 +0200

Użytkownik "Janusz" <janusz_bra_email_at_email_email> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> czy znacie sposób na usunięcie postu z grupy dyskusyjnej za pomocą OE6 ?
> Opcja "Anuluj wiadomość" zwraca błąd 0x800CCCA9, więc pewnie serwer nie
> obsługuje tej operacji.

Ale usunąć z listy w programie, czy zdmuchnąć z usenetu w ogóle?
Standardowo, w OE, celem usunięcia z netu w ogóle, na swojej wiadomości
robisz CTRL-A i zatwierdzasz. Istnieje możliwość skasowania czyjejś
wiadomości, ale z wiadomych względów, nie podam jej publicznie :)
Jeśli chcesz skasować z listy, to selektywnie umożliwia to dopiero OE6SP1 z
nałożonymi poprawkami, wcześniejsze wersje OE umożliwiają jedynie
odfiltrowanie przeczytanej wiadomości z widoku. Ostatecznie - skopiować
wiadomości z grupy do wyznaczonego podfolderu, a następnie przeczyścić i
skompaktować folder-bazę. Można normalnie obrabiać i odpowiadać, na
wiadomości z folderu-kopii.
Tak zrozumiałem twoje [pytanie.