Re: Windows 7 czy 8?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Thu, 14 Jun 2012 13:50:34 +0200

Użytkownik "Luke" <luke_at_luke.net> napisał w wiadomości
> Nie jestem "linuksowym pryszczersem", ale jeśli windows faktycznie
> zmierza w taką stronę, wreszcie się przemogę i przejdę całkowicie na
> X-y, obojętne pod jakim systemem (może być nawet któreś BSD), z jakimś
> lekkim i mało zasobożernym menadżerem okien. Przez lata wszechstronnego

Ja chyba na laptopie wrócę do... NT4 z dodanym stosem USB, żeby chodziły
peny (sprawdzone na dużej maszynie, peniski chodzą jak burza) i ewentualnie
karty sieciowe, jeśli stos je obsłuży. Oraz mocne uważanie, gdzie się łazi,
by nie wdepnąć w gówno. FW i AV, oraz AMW (antymalware) dobierze się.
No... ewentualnie W2k :) (żeby BigLBA chodziło - mam dyski powyżej 128 GB)

PS. To nie całkiem był żart :)