Re: [problrm] google nie dziala w operze

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon, 11 Jun 2012 16:55:54 +0200

noob2000 in news:jr43v8$gdr$1_at_inews.gazeta.pl
[............]
> nie bardzo,
> ustawilem sobie http://173.194.35.177/ jako home page i w ten
> sposob mam wejscie do google, ale wczoraj okazalo sie ze
> wikipedia tez nie dziala, denerwujace bo to takie dzialanie
> na pol (na dwie przegladarki max niewygodne)

ja bym wykonal takie cuda:

1. dla sprawdzenia: zainstalowac w 5 minut obok opere w wersji usb, i
sprawdzic jak dziala. _To_bez_gadania_podstawa_ , wszystko inne to wrozenie
z fusow, szkoda sil .

         a jesli powyzsze bedzie ok, to dla starej opery hurtem ponizsze, a
potem po kolei przywracac:
2. zablokowac plik hosts, albo zmienic nazwe, albo wywalic, a kopia na bok,
wiadomo o co chodzi.
3. musi (?) byc w operze plik urlfilter.ini (u mnie _zawsze_ jest), wywalic
(a nowy potem stad:
http://my.opera.com/karolkuich/blog/opera-adblock).

i juz nic z _prostych_ rzeczy nie powinno blokowac...

tak nawiasem:
z www.nirsoft.net bezinstalacyjny programik adapterwatch - pokaze dwa dns-y
ktore obsluguja Ci siec.
A poza tym, od razu mozesz: na probe zmien obecne dns-y w "polaczenie" na
takie oto open:
208.67.222.222
208.67.220.220
sa ok, nie przekierowuja w nic.

(czyli chyba zebralem wiedze juz tutaj opisana, jak widze :)