Re: [problrm] google nie dziala w operze

Autor: magic devoid <fir_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu, 7 Jun 2012 23:05:18 +0000 (UTC)

Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px> napisał(a):

> Wbij adres http://opera:config i wpisz w polu wyszukiwania słowo
> urlfilter. Przy okazji zobacz też, czy przypadkiem nie masz włączonego
> proxy.

ta metoda znajduje folder gdzire to mialoby byc ale tam ego akurat pliku
nie ma (raczej po prostu zwyczajnie nie ma go i nie jest uzywany)

w IE google dziala normalnie, opere przeinstalowywalem jak pisalem i nic
to nie dalo, o tyle musze uzywac IE bo nie da sie wygooglowac nic
z opery, ew zaczalem uzywac yahoo, wel przez te twarde numerki
dziala i ew jakbym to ustawil jako home page to pewnie by dalo
rade - czyli mozna powiedziec ze to juz lepiej, aczkolwiek wolalbym
wiedziec co to jest

(antywirus znalazl jakiego webowego wira w jakichs plikach
opery bez rozserzen, pewnie w cache, ale nie wiem czy taki wir
mogl cos takiego zrobic - moze to cos z tym pierwszym
adresem w nslookop nie jest to jakies przekieroeanie

kiedys cos czytalem ze wirki moga podmieniac jakies wpisy
w jakims pliku w katalogi windows i to wtedy przekierowyje
dns lookup - ale zapomnialem szczegolow - moze to cos
tam przekierowuje googla na jakis syf ktory jest
nieaktualny wiec nie ma polaczenia ???