Re: plik *.bat dla ping dwóch hostów

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon, 4 Jun 2012 15:33:58 +0200

Grzegorz Niemirowski in news:jqhr2k$csu$1_at_news.icpnet.pl
[...........]
> resztą nie wiem co właściwie chcesz mieć w logu przy braku odpowiedzi.
> Bo wtedy nie ma takiej linijki, w której byłby jednocześnie adres hosta
> i wynik pingowania.

zakladajac, ze mamy "najcenniejsza" dla mnie wersje pingowania dwoch hostow,
czyli "jednoczesną", taka, ze ping w jeden host i bez czekania na
odpowiedz, max od razu - ping w drugi host, a odpowiedzi sobie nadchodza i
zapisuja sie, to optymalny (z uwagi na powod testowania i dns-ow, i hosta
wp.pl, opisalem w wyzszym poscie) jest zapis do loga tylko wowczas, gdy...
_co_najmniej_ jeden host jest gluchy. Powaznie. Bo po co wlasciwie zapis, ze
oba sa ok? Sa jednoczesnie ok? To bardzo dobrze. Ale po co gromadzic
kilobajty o sprawnosci hostow. Czekamy na potkniecie co najmniej jednego z
nich i to chcemy zobaczyc w logu, np. krotko:
"odpowiedz z hosta 1 jest ok",
"uplynal czas oczekiwania na odpowiedz z hosta 2"
- tak na rybke, "literacko" to zapisalem wyzej.
Tak to widze :)