Re: Polskie litery w OE zniknely

Autor: Zetka <Zetka_at_nie-pisac..com>
Data: Fri, 1 Jun 2012 00:28:53 +0200

> Mnie się to wydaje prawdpodobne w sytuacji, gdy wciśnięcie kombinacji
> P.ALT-litera, to np. przypisane na sztywno skróty, wywołujące jakąś
> funkcję. Zdaje mi się, że w obsłudze sterów ATI cos takiego było, tylko w
> drugą stronę - obsługa przechwytywała chyba ALT-C i nie można było "ć"
> wpisać... A jeśli skrót jest programowi niezbędny, obejmuje tylko prawy
> ALT, a program nie przechwyci, to funkcja nie zadziała. Niby moge
> przełączyć np. na tylda+litera, aby umożliwić programowi działanie, ale
> musiałbym zmienić wieloletnie przyzwyczajenia :)
Coś takiego występowało na komputerze mojej koleżanki.
Odinstalowała dodatkowy program dla ATI i teraz "ć" nie powoduje
juz jego wywoływania.
Natomiast kombinacja z lewymi Ctrl+Alt dla "ś" nie działa i trzeba pamiętać
żeby w celu uzyskania "ś" używać prawego Alt. Nie jest to wygodne.

Pozdrawiam
Zetka