Re: Polskie litery w OE zniknely

Autor: Zetka <Zetka_at_nie-pisac..com>
Data: Thu, 31 May 2012 23:18:20 +0200

> Zwykle widać ikonkę przy zegarze. Ewentualnie w panelu sterowania, w
> opcjach klawiatury.

Dzieki.

Po najechaniu myszka na ikonke klawiatury (przy zegarze)
i wybraniu Ustawienia pokazuje sie okienko i jest tam
wyraznie wybrane Polski - Polski (programisty).
Zauwazylam jednak, ze PL (przy zegarze) jest gdy klikne
gdzies na ekranie, natomiast po kliknieciu w okienku OE
zmienia sie ono samo na EN, chociaz w w/w okienku
Ustawienia caly czas jest Polski (programisty).
Nie wiem co zrobic zeby PL nie zmienialo sie samo na EN
gdy cos robie w okienku OE.

Pozdrawiam
Zetka