Re: bat - nazwa pliku

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Wed, 30 May 2012 05:13:00 +0000 (UTC)

Dnia 29.05.2012 Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

> o łał, "zabłysłeś".

Zabłysnąłem? Czym? Zadałeś pytanie, odpowiedziałem.
Miałeś wątpliwości, wyjaśniłem.

Nie wspominam z grzeczności, że odpowiedź, której zapewne
oczekiwałeś jest do znalezienia w 30 s przez wyszukiwarkę.

> W usenecie panują zasady i stosowanie się do nich jest niewątpliwie ważne.
> Sam od wielu lat staram się to robić, ale jak widać - nie zawszei nie o
> wszystkim mozna pomyśleć.

Ależ w czym problem? Zadałeś pytanie, odpowiedziałem. Na takie
pytanie, jakie napisałeś, nie na takie, które miałeś na myśli
czy chciałeś napisać. Warto zadawać pytania precyzyjnie.

> Reasumując - czuję sie pouczony. Swoją drogą - wiesz, że zgodnie z zasadami
> SV niegrzecznie jest zwracać komuś uwagę na forum. Dlaczego nie napisałeś
> na prv?

Z RTFM: "Nie jęcz, że krytyka powinna być wysyłana na prywatny adres.
To tak nie działa."
http://rtfm.killfile.pl/#KEEPCOOL (i dalsze)

> Tak czy siak - nie sądziłęm że kogoś mogą takie podsumowujące pytania
> zdenerwować, jeżeli tak się stało - wybacz! :)

Skąd wniosek, że jestem (byłem) zdenerwowany?

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.