Re: "program wygenerowal bledy, bedzie zamkniety przez windows..."

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Fri, 25 May 2012 09:48:35 +0200

On 2012-05-24 17:25, 1634Racine wrote:
> xpsp3;
> program jest portable.
> przez wiele wersji, od lat, program dzialal ok; nagle - nowa i kazda po
> niej nastepujaca wersja wyrzuca przy uruchamianiu komunikat:
> "program wygenerowal bledy,bedzie zamkniety przez windows...".

A nazwa tego programu jest aż tak bardzo tajna? Bo myślę że mogłaby
pomóc. Czy to może soft pisany na szczególne zamówienie? Ale to wtedy
musiałbyś bezpośrednio autora wziąc za uszy.

> W jaki sposob wysledzic, co jest powodem kazdorazowej awarii? czyli: do
> czego odwoluje sie w tym momencie plik wykonywalny programu (jesli to o
> niego chodzi)?
> W dzienniku zdarzen - czysciutko.
> Drwatson zapisuje w log dane o awarii, powstaje tez *.dmp. Log -
> wiadomo, srednio czytelny...
>
> Wiec czym do wykryc?
> _Procmonitor_ z sysinternals?
> _Debugging_Tools_for_Windows_ i zabrac sie za plik *.dmp...? wieki temu
> tym poslugiwalem sie.

Spróbuj jeszcze Dependency Walker. Pokaże Ci od jakich plików, zwłaszcza
dll-ek jest zależny Twój tajny .exe
Może tą drogą do czegoś dojdziesz. Ja tak np. miałem z kolejną wersją
QGIS-a, nagle zaczęła sie wykładać. Okazało sie że jest kompilowana z
nowszym dll dołaczonym, ale w folderzeQGIS-a, a w c:\windows... miałem
starą do której najpierw się odwoływał i d..pa blada.

--
Ahmed
Emtec->Drivers & software download->USBStick