Re: bat

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 17 May 2012 10:51:45 +0200

Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):
> Osobnik posiadający mail gnthexfiles_at_poczta.onet.pl napisał(a) w
> poprzednim odcinku co następuje:
> z tego co rozumiem, to rozwiązałoby kwestię "uchwytu" do konkretnej
> wersji programu.

Tak, parametr -passthru powoduje, że start-process zwraca obiekt zawierający
informacje o uruchamianym procesie, w tym identyfikator.

> Bede działał na okrojonym XP (embedded) - poczytam, jak doinstalować do
> niego tego powershella (nigdy nie korzystałem)
> Dzięki za wędkę. :)

Z tego co widzę w Google, powinno się dać:
http://blogs.msdn.com/b/embedded/archive/2009/03/06/powershell-on-windows-embedded-standard-2009-part-1-making-it-available-on-a-device.aspx

BTW. Oczywiście jeśli ma być czas 10 minut, to zamiast liczby 5 będzie 600.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/