Re: bat

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Thu, 17 May 2012 00:59:31 +0000 (UTC)

Osobnik posiadający mail gnthexfiles_at_poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Oczywiście:
>
>:start
> start "" notepad
> sleep 5
> taskkill /im notepad.exe
> start "" calc
> sleep 5
> taskkill /im calc.exe
> goto start
>
> Tylko sleep sobie musiś ściągnąć z netu, np. z pakietu GNU.

cholerka
nie pomyslałem ze to bedzie sie w ten sposób odbywać a nie przez jakiś
uchwyt do programu.

No to pojawia się problem - podczas kiedy bede uruchamiał dany program, w
tle chodzą sobie np 2 inne kopie tego programu uruchomione dokładnie z tego
samego miejsca na dysku.
Wiec jak dam kill z nazwą to pewnie zamknie wszystkie moje kopie a nie tą
która chcę. Poszczególne kopie różnią się nagłówkiem - po tym można
rozpoznać, który jest do usunięcia.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")