Re: win xp, błąd 1719 podczas instalowania libre office 3.5.3

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu, 17 May 2012 00:58:41 +0200

Kicer in news:jp0lfp$3bv$1_at_kushnir.sileman
[.............]
> tak... nic nie pomaga
> pozdrawiam

nie za bardzo mam czas na lekture w/w www teraz, ale zaproponuje metode
laubzegowa, bywalo, ze taka "metoda" u mnie w innych sytuacjach skutkowala:
wywal po prostu msiexec (przed wyrzuceniem zastopuj usluge "instalator"),
potem w:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services
- wytnij klucz MSIServer
potem restart i zainstaluj od nowa instalatora...

a tak btw: co odpowiada na probę instalacji libre, gdy "instalator" jest,
ale usluga jest zastopowana? daje inny komunikat?