WindowsUpdate - jedne problemy rozwiązał, inne się pojawiły

Autor: PaweL <lespawmalpa_at_interia.pl>
Data: Wed, 16 May 2012 14:16:13 +0200

W zeszłym tygodniu do WinXP wyszła garść poprawek, 19 chyba. Po aktualizacji
mój komputer zaczął się normalnie wyłączać :) , dotychczas miał z tym
problemy. Nie ma róży bez kolców, od czasu aktualizacji Outlook 2002 po
kliknięciu na link do www wyświetla komunikat "Operacja została anulowana z
powodu ograniczeń obowiązujących na tym komputerze...". Jak to naprawić?
Komputer nie jest w domenie, ja mam uprawnienia administratora.

Paweł