Re: Programowe ponowne wykrycie-urochomienie podłączonego penrive-a do USB, win2k

Autor: jędrek <wytnijandx3_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue, 15 May 2012 18:32:28 +0200

"Anerys" news:4fb2149b$1_at_news.home.net.pl

> WSZYSTKIE peny, tak wyjęte (i nie tak również) są automatycznie wykrywane
po
> ponownym włożeniu. Przynajmniej tam, gdzie ja jestem i badam temat.
> No chyba, że się w międzyczasie uszkodzą...

Tyle to ja też wiem.
Pytanie brzmiało: Czy odmontowany programowo pen można ponownie wykryć pod
windowsem bez wyjmowania i ponownego zapinania go do USB?
Pen jest tylko odmontowany i siedzi cały w USB.
Jak go ożywić NIE wkładając go ponownie do gniazda USB?