Re: Automatyczne kadrowanie zdjęć

Autor: PK <pinusToUsun_at_epf.pl>
Data: Mon, 14 May 2012 18:21:57 +0200

> Wiem, że w photoshopie można sobie dowolnie kadrować zdjęcia, ale każde
> trzeba kadrować ręcznie, a ja mam do skadrowania około 14 000 zdjęć :-)

... żartujesz, prawda?
Fundnęłaś sobie taki drogi program i szukasz żałosnej namiastki???
Nagrywasz akcje (operację) na jednym pliku - nadajesz jej nazwe np
"kadrowanie".
Plik>Automatyzuj>Sekwencja wsadowa ... pokazujesz jaką akcję (opercje)
ma wykonac, dla jakiego folderu i gdzie zapisac wykonane prace, z jaką
jakoscia i co z nia zrobic jeszcze pod drodze.
Dawno dawno temu, kiedy MS OFFICE wkraczalo pod strzechy i do firm.
Przychodzi moj szef do informatyka firmowego. Jest wlasnie po pierwszym
zapoznaniu sie z Wordem i pyta;
- Panie Marku czy w tym edytorze można ...
Tu zostało mu przerwane jego pytanie i pada odpowiedz;
- Mozna Panie Dyrektorze.
- Skad pan wie panie Marku o jaki problem chialem spytac.
- Wybaczy Pan panie dyrektorze ale zaloze sie ze nie jest Pan w stanie
na tym etapie znajomosci programu wymyslec probelmu dotyczacego edycji
tekstu, o ktorym nie pomysleliby w Rdemont ...
Zaloze sie ze przecietny uzytkownik programu graficznego nie jest w
stanie wymyslec zadania o jakim nie pomysleli tworcy w Adobe doskonalac
kolejna wersje PS.