win xp, błąd 1719 podczas instalowania libre office 3.5.3

Autor: Kicer <a_at_b.c>
Data: Sun, 13 May 2012 14:25:57 +0200

Witam

Próbuję zainstalować LibreOffice na WinXP z SP3.
pod koniec instalacji dostaję błędem 1719 (?Nie można uzyskać dostępu do
usługi Instalator Windows?).

Zastosowałem się do porad z: http://support.microsoft.com/kb/315346/pl

Co do metody 1. spod wskazanego linku:
msiexec istnieje na dysku, wydaje się nie być uszkodzony, w rejestrze, pod
odpowiednim kluczem znajduje się poprawna scieżka do msiexec.
Mimo to wykonałem zawarte tam kroki - nie pomogło.

Metoda 2: zaktualizowałem instalator - i też nic - problem nadal występuje.

Co jeszcze można zrobić?

pozdrawiam

--
Michał Walenciak