Windows 7 dwie aktywne partycje

Autor: robot <adresfalszywy_at_o2.pl>
Data: Fri, 11 May 2012 09:02:51 +0200

Do komputera z windows 7 podłączyłem kolejny dysk HDD na którym to dysku
jest zainstalowany inny windows 7. W związku z tym w systemie są teraz dwie
partycje aktywne. Windows odpalił się bez problemów. Ale na wszelki wypadek
pytam: czy sytuacja w której są dwie aktywne partycje jest prawidłowa? Czy
mogę skasować aktywną partycję z tego drugiego dysku? Jak windows 7 to
traktuje? Skąd wie że to właśnie ten system ma się odpalić a nie inny?
Miałem już przypadki, w których po włożeniu dodatkowego dysku na którym
jest system po włączeniu komputera próbował się odpalić ten drugi system.
Oczywiście bez powodzenia. Ale to było XP.

--
pozdrawiam