Re: skanowanie antywirusowe jednego kompa drugim

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Sun, 6 May 2012 18:49:37 +0100

"nolina " <nolina.SKASUJ_at_gazeta.pl> wrote in message
> Antyvirus jest na laptopie a ten drugi komp do przeskanowania to stacjonarny.
> Wic odpada.
> A czy czc kompy tak jak tu to przedstawiono
> http://www.blog.ravns.net/bezposrednie-polaczenie-dwoch-komputerow-na-przyklad
> zie-windows-7-vista-xp/ uda mi si zrealizowa mj cel?

skanowanie dzialajacego systemu niezbyt ma sens, w ten sposob nie wykryjesz
nic w mbr, bootsectorach, rootkitow oraz wszystkich plikow do ktorych
sa jakies dziwne prawa (System Volume Information, kosz itd. itp.)

jedyny sposob ktory ma sens to skanowanie calego dysku podlaczonego
do innego, czystego systemu, inaczej rownie dobrze mozna olac ta zabawe
i isc na piwo