Re: W7- przełączanie się między sieciami

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun, 6 May 2012 13:35:00 +0200

In news:15w66rtp55k2f$.ikj31akh5rw3$.dlg_at_40tude.net,
*Marek* <precz_at_spamowi.com> typed:
> Witam,
>
> Mam do komputera podłączone 2 urządzenia dające dostęp do internetu
> (ethernet i sieć komórkowa po USB). Windows "losuje" sobie, z którego mam
> korzystać. Czy da się nad tym panować? Chciałbym mieć możliwość w dowolnym
> momencie przełączenia bramy na określoną. Czy da się to zrobić?

A gdy ustawisz to tak:
Wchodzisz we wlasciwosci protokolu TCP/IP danej karty, zaawansowane i
wpisujesz recznie metryke interfejsu. Jedynka najwyzsza i dalej. W tej
kolejnosci bedzie szukał.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx