Re: Zdalna drukarka - jak to zrobić?

Autor: Poczatkujacy <._at_..com>
Data: Sat, 5 May 2012 09:36:34 +0200

> Skoro laptop widzi udostepniona drukarke, to juz pol sukcesu.
> Sciagnij sterowniki pod Viste.
Teraz już nie pokazuje się polecenie Zainstaluj sterownik.
Po zaznaczeniu nazwy używanej pod XP pokazuje się komunikat
o błędzie j.w.

Natomiast oprócz możliwości dodania drukarki przez wybór
nazwy, jest także możliwość przez podanie adresu TCP/IP.
Gdy podałem adres połączenia sieciowego lokalnego na XP,
czyli 192.168.1.10 i użyłem obecnie zainstalowanego
sterownika (było zalecane), drukarka pokazała się na liście
drukarek i zaproponowała wydrukowanie strony testowej.
Wydruk jednak się nie udał, bo napisała:
Nie można skontaktować się z drukarką.
W oknie dialogowym właściwości drukarki uaktywnij opcję
Włącz obsługę dwukierunkową.
Na stacjonarnym ta opcja już była włączona.
Natomiast na laptopie nie można jej włączyć dla portu 192.168.1.10,
bo jest szara.

Pzdr.
Poczatkujacy