Re: Zdalna drukarka - jak to zrobić?

Autor: Poczatkujacy <._at_..com>
Data: Sat, 5 May 2012 08:32:40 +0200

Użytkownik "Jacek" <ala_at_ola.pl> napisał w wiadomości
> Stacjonarny:
> - panel sterowania/drukarki
> - prawy przycisk na drukarke/udostepnianie
Udostępniłem bez korzystania z kreatora. Podałem nazwę.

> Laptop:
> - panel sterowania/drukarki/dodaj/sieciowa
Wpierw bardzo długo szukało drukarki i nie znalazło.
Zaznaczyłem więc
Wybierz drukarkę udostępnioną według nazwy
Pokazała się nazwa drukarki na stacjonarnym i ją wybrałem
Napisało, że aby użyć udostępnionej drukarki muszę
zainstalować sterownik
Kliknąłem Zainstaluj sterownik
Wyświetlił się komunikat:

Podłączenie do drukarki
System Windows nie może podłączyć do drukarki.
Nie można ukończyć operacji
(błąd 0x000000d)

Drukarka cały czas była włączona.

Co powinienem zrobić?
Może należało skorzystać ze sterownika na płytce
otrzymanej z drukarką?

Pzdr.
Poczatkujacy