Re: webcam soft do robienia zdjec

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri, 4 May 2012 17:30:54 +0200

"whitey" napisal:

> Moze mi ktos polecic kawalek softu najlepiej open source do robienia
> zdjec z webcama? Super prosty by byl najlepszy. Albo moze jakis sprytny
> trick w Windowsach jest?

W XP (przynajmniej Pro) nie potrzeba do tego zadnego dodatkowego
oprogramowania - ikona urzadzenia wideo dostepna jest z poziomu "Mój
Komputer", po jej wymlaskaniu jest mozliwosc pstrykniecia zdjecia z
podgladem. Jesli z jakichs tajemniczych powodów nie ma tej ikony, mozna
uruchomic Kreatora skanera i aparatu foto.
Ale to jest tak oczywiste, ze w tym pytaniu musi byc jakies drugie dno -
jakie?
Inna wersja Windows, laptop kupiony z tradycyjnym zestawem "Linux + torba" i
latany lewa Winda plus sterownikami "generic"?

JoteR