Re: Internet Explorer 9 - zawieszanie podczas uruchomienia

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Sat, 28 Apr 2012 15:48:51 +0200

Dnia Sat, 28 Apr 2012 14:02:51 +0200, Tomasz Tybusz napisał(a):

> [...]
> ProcessExplorer pokazuje, że CPU zajmuje IEFRAME.dll!Ordinal224+0x6283
>
> Nie pomogło:
> * resetowanie do opcji domyślnych,
> * wyłączanie wszelkich dodatków,
> * odinstalowanie Eset Smart Security 5.0.95.0,
> * wszelkie fixy ze strony MS.
> * Odinstalowanie ostatnio zainstalowanych poprawek
>
> Zrzuty ekranowe:
> http://imgur.com/a/d5ij0
>
> Pomóżcie proszę. Normalnie nie wiem o co chodzi. Mógłbym się bez IE
> obyć, ale czasem się przydaje. Poza tym wolę mieć sprawny system
Polecam wątek: Niestabilny transfer WiFi.
Nie ma czegoś takiego, jak stabilny system Windows, gdy chce się mieć to i
tamto. Stabilny Windows zdarza sie przy minimalnych wymaganiach. Windows 7.
Office 2007 itd. I to bez większych wymagań. Bo jak dojdzie np. Access
Runtime 2007, to zaczynają być problemy.