Re: Windows 7 Quick Launch i Windows 8 menu Start - jak?

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Wed, 25 Apr 2012 18:38:34 +0200

Użytkownik "Borneq" <borneq_at_antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości
> I tu mnie czeka niemiła niespodzianka - nie ma przycisku Startu! zamiast
> niego siedzi Internet Explorer, którego i tak nie będę używał. Po

Jeszcze doczytam o pasku szybkiego uruchamiania. A na razie zainstalowałem
program ViStart. Myślałem że można coś ustawić a tu trzeba coś
niestandardowego instalować. Ale jest już zupełnie co innego!
Dlaczego skoro mi tak zalezy na menu Start, nie wybiorÄ™ Windows7? Windows 8
jest nowszy, tak jak siódemka jest nowsza niż XP i działają pod nią dyski z
4 KiB sektorami, które nie działają pod XP. Tak samo w ósemce mogą działać
rzeczy które nie działają pod siódemką. Poza tym czytałem że wersja 8 zużywa
mniej pamięci.
Tylko uwaga, pojawia się błąd gdy wciskam klawisz Windows gdy nie mam
załadowanego pulpitu. A jak przejść do pulpitu bez odpalania jakiegoś
programu?
Jak w pasku szybkiego uruchamiania umieścić "odsłoń puplit?"