Re: Jaki program do wieloplytowego archiwum - backup

Autor: mAro <whatlogin_at_gmail.com>
Data: Mon, 23 Apr 2012 04:50:02 -0700 (PDT)

On 21 Kwi, 00:55, Kamikazee <ni..._at_niema.pl.invalid> wrote:

> To użyjhttp://dvdisaster.net/program służy do generowania tablic hashujacy
> pozwalających odzyskać dane nie zależnie od tego które pliki zostały
> uszkodzone.

Dzięki za podpowiedź. No to też dobra opcja, raczej już do BR jak
piszesz:

> Osobiście kiedyś tego używałem ale wolę wypalić więcej płyt ponieważ za dużo
> zabawy z tym jest.

No właśnie :) Gdyby było coś co łączy span z danymi naprawczymi to by
było idealnie.

To już lepiej na szybko płytki podmieniać. W moim przypadku, jak
zacznie padać płyta to nic się nie stanie jak jednego z setek zdjęć
nie odzyskam jakimś copy it anyway.....pomijając już, że mam nadzieje
nigdy do tych płyt nie musieć sięgać. Wywiozę na strych do rodziny :)

Pozdrawiam,
Whatlogin