Re: Zamazany klucz

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Wed, 18 Apr 2012 22:08:45 +0100

"Wojciech "Spook" Sura" <spook.no_at_spam.please.op.pl> wrote in message
> Chcesz puścić bruteforce na znalezienie klucza w ogóle? Nie żebym Cię
> zniechęcał, ale To jest (jeśli nie pomyliłem się w rachunkach) 266 635 235
> 464 391 245 607 możliwości :)

do tego to sa generatory, ale bez wyciecia ruchu do mpa.one.microsoft.com
i wylaczenia WPA (windows product activation, nie wifi protected access)
uzywanie tych kluczy nie ma sensu bo i tak zostana blacklistowane po
pierwszym polaczeniu z netem... a jezeli juz wytnie sie ruch do ms
i wylaczy wpa to przeciez na KRY6R-RJ6R4-8KDC4-MTRRM-GJB9W dla vlk czy
roznych DR8GV-C8V6J-BYXHG-7PYJR-DB66Y (pro) JKTVX-HCRXC-J2YC9-MX3K4-G9X26
(home) wszystko ruszy...

samo odpalenie dowolnego pirackiego windowsa i zmuszenie go do pokazywania
ze jest legalny to zaden problem i mozna to uzyskac na wiele roznych sposobow,
wszystko sprowadza sie i tak do faktycznego posiadania (badz nie) licencji