Re: Dziwny problem z filmami youtube i flash.

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_nagmailu.com>
Data: Tue, 17 Apr 2012 05:04:09 +0000 (UTC)

Dnia 16.04.2012 Doxent <doxent_at_gazeta.pl> napisał/a:

> Więc problem leży w upartym flashu. Robiłem deinstalację i reinstalację
> najnowszego flasha ale nic to nie daje, czyściłem też ustawienia flash a

Może rozważ alternatywę- jeśli używasz Firefoksa, to zainstaluj
Flash Video Replacer. Zastępuje on na youtube (i kilku innych
stronach) odtwarzacz flashowy osadzonym odtwarzaczem systemowym.
U mnie (fakt, że na innym systemie) flashowy player zgłupiał
tak, że proponował mi filmy wyłącznie HD (mimo wręcz przeciwnych
ustawień konta), a na innej maszynie (i tym samym koncie)
było oczywiście ok. Po zainstalowaniu FVR jest dobrze.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)