Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 16:11:44 +0200

Dnia Mon, 16 Apr 2012 14:40:46 +0200, jadryś napisał(a):

> Należę do tych co to w sklepach wysyłkowych nie wydadzą więcej niż 100zł.

To poszukaj takiego z opcją odbioru osobistego.

> Tak, zgadza się - bardzo wielu Polaków (za wielu) musi wybierać - węgiel
> - do ogrzania mieszkania - chleb czy lekarstwa. - Ja o nich a nie o
> "burżujach" którzy mają na to wszystko a na dodatek mogą sobie bez
> uszczerbku dla budżetu sprawić system za 300zł...

Skoro wybór jest między chlebem, lekarstwami albo węglem, to skąd tam środki
na… komputer?

> Np. stery do kart graficznych są równie łatwo dostępne jak do Windows.

No na kartach graficznych się wymagania co do obsługi sprzętu kończą.

> Kiedyś było inaczej. Pisałem w innym poście w czym leży słabość Linuksa.
> - Nie w tym że on jest gorszy od systemu w którym zmiana wielkości
> czcionki zniekształca widok treści w oknach, a w ilości dystrybucji
> które są niekompatybilne ze sobą.

Po raz kolejny proszę o screena tego zniekształconego widoku treści w
oknach…

> Nie mam zwyczaju kupować w sklepach internetowych.

Adres masz, opcja odbioru osobistego widzę, że jest - ktoś broni jechać na
miejsce i obejrzeć przed zakupem?

> Wbrew pozorom nie tylko ja, - Ty również, tylko w jakiś zadziwiający
> sposób nie zdajesz sobie z tego sprawy. Niestety tacy jak ja są zmuszeni
> żyć wśród ludzi którzy sa wniebowzięci gdy muszą płacić za coś co
> mogliby mieć za darmo,

Po raz kolejny - kto powiedział, że musisz mieć Windows?

Druga sprawa - rozumiem, że Ty za swoją pracę wynagrodzenia nie oczekujesz?

> albo stają w obronie premiera który ma zapędy do
> wprowadzenia cenzury, do stosowania odpowiedzialności zbiorowej, czy
> wreszcie do zrywania jednostronnie umów Państwo-Obywatel.

pl.soc.polityka to jednkaże gdzie indziej.

> Tak, - i co najgorsze - oni nie mają sobie nic do zarzucenia, uważają że
> postępują słusznie i zgodnie ze swoimi interesami.

Potrzebuję systemu operacyjnego, który pozwoli mi w pełni wykorzystać
posiadany sprzęt i jednocześnie daje dostęp do bazy potrzebnego mi do pracy
oprogramowania. Takim jest Windows 7 x64. Koszt - 399 PLN. Wsparcie
producenta mam do 2020 roku. Mamy rok 2012. Faktycznie inwestycja 399 PLN
brutto raz na 8 lat w narzędzie, które pozwoli mi spokojnie pracować, to nie
jest działanie zgodne z moimi interesami… A łyżka na to: niemożliwe…

(ciach…)

> Miałem na myśli dopracowanie. Modernizacja XP z pewnością dałaby więcej
> korzyści dla użytkownika niż nowy bubel.

Napisał ekspert, który jedyną wadą Windows 7, którą jest w stanie wymienić,
są wyimaginowane problemy ze skalowaniem interfejsu. Wyimaginowane, gdyż jak
na razie screenem żadnym swojej teorii poprzeć nie potrafił.

> Słusznie, bo ja nie mam pojęcia co dla Ciebie znaczy ten termin
> "aplikacja do pracy".

To, że masz problemy z odróżnianiem sprzętu od oprogramowania to już
zaprezentowałeś na przykładzie „awarii dysku wskutek użycia komendy fixmbr”…

[ Mała pociecha - świadomość własnej głupoty.        (K. Przerwa-Tetmajer) ]