Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 15:01:45 +0200

Dnia Sun, 15 Apr 2012 10:25:35 +0200, jadryś napisał(a):

(ciach…)

> Kliniczny obraz systemu pisanego na kolanie - te kropeczki na końcach
> zdań zamiast tekstu. Jak wygląda cała treść w oknie możesz zobaczyć
> tylko gdy masz ustawiony standardowy rozmiar czcionki.

Zmień szerokość kolumny…

> Tu w tym oknie jeszcze można się domyślić treści, znacznie gorzej jest
> gdy ten "nowoczesny" system obcina okno z belki wyłączenia i
> minimalizacji programu..

Screen?

> Czyli co? Musiałbym założyć konto na jakimś serwisie i przez niego
> przesyłać pliki graficzne, a na grupę tylko linki do nich?

Nie musisz zakładać konta. A serwisów hostujących grafiki jest od metra i
trochÄ™. Google popsuli?

> Przed chwilą przesłałeś link z graficznym potwierdzeniem tego że
> korzystasz z wielce niedopracowanego systemu, i masz racjÄ™ tylko w
> jednym - wina jest po stronie programistów, ale tych programistów
> zatrudnionych przez Williama G do wysmażenia W7. W XP nie było takich
> niedoróbek - np. okienko od modemu wygląda normalnie mimo wybrania
> największej czcionki.

Ale do głowy Ci nie wpadnie, że okienko od modemu wygląda źle w Windows 7
właśnie dlatego, że programiści piszący ten fragment programu użyli własnych
kontrolek okien? I nie są to programiści Microsoftu?

Swoją drogą - pokażesz w końcu screen tego okienka od modemu?

> I nie próbuj mnie obrażać z powodu tego że nie toleruję bylejakości i
> partactwa, zwłaszcza w sytuacji gdy za takie coś każe mi się płacić.

Na razie, to narzekasz na to, że samochód jest czerwony, a Ty byś chciał
inny. Czepiłeś się tych przeskalowanych fontów. Podrzucane Ci są screeny, że
interfejs użytkownika przeskalowany jest prawidłowo, a Ty dalej swoją
mantrÄ™.

> Nie wiem czy Ty czytujesz prasę dotyczącą spraw około komputerowych,? Ja
> czytam i pamiętam te przytaczane przykłady o rekordowych sprzedażach i
> zachwytach nad najnowszym produktem z Redmont - MS Vista...

No popatrz. Taki paskudny system. Postawiłem 26 grudnia 2008 roku, działa
24/7/365. Restartuję, jak aktualizacje tego wymagają. Cud jakiś…

(ciach…)

[ Married men live longer, but they are much more willing to die...        ]
[                                                     (znalezione w necie) ]