Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun, 15 Apr 2012 12:41:55 +0200

Dnia Sun, 15 Apr 2012 10:26:33 +0200, jadryś napisał(a):

> I chwała że się tego trzymasz. Ja niestety dość słabo znam język
> techniczny,

To akurat dotyczy każdej dziedziny życia.

> To że o nieprawidłowe wyświetlanie czcionek nie możesz obarczyć samych
> programistów Thunderbirda, których jedyną winą jest to że zaufali swoim
> kolegom po fachu z Redmont i pozwolili W7 na ingerencję w sprawach
> wizualnych Thunderbirda.

Nie ingerencję w sprawach wizualnych, tylko po prostu do obsługi okien
używają kontrolek systemowych. Dzięki temu nie ryzykują, że wskutek zmian
chociażby skalowania fontów, nagle rozpieprzy się cały interfejs.

[ Fortuna to niestała dziwka.                                              ]
[                                   (Konował, Glen Cook "Czarna Kompania") ]