Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Animka <to.nie.ja_at_wp.pl>
Data: Wed, 11 Apr 2012 23:43:19 +0200

W dniu 2012-04-11 12:41, jadryś pisze:
> To proste w W7 ustawienie innej niż zalecana (100%)wielkości czcionki
> skutkuje zniekształceniami okien, niewidoczne sa fragmenty tekstu, a u
> mnie np. w oknie aplikacji od modemu niewidoczne są przyciski
> minimalizacji czy wyłączenia.
> W Linuksie sprzed 10ciu i więcej lat nic takiego nie ma miejsca.
> Powiększenie rozmiaru czcionki skutkuje tylko tym że ona jest większa...
Ustawiasz sobie czcionke jaka chcesz w Personalizacja i link
Zaawansowane ustawienia wyglądu. Rozwijana lista.
Oraz Panel Sterowania: System-Zaawansowane ustawienia systemu. Ja mam
wszystko zaznaczone oprĂłcz czwartej i ostatniej pozycji.(w Opcji
Nestandardowe) i jest ok.
Moze Twoja karta graficzna nie obsługuje Aero. Sprawdź to.

--
animka