Re: [Windows7]Brak tekstu w niektórych programach

Autor: piecia aka dracorp <imie.nazwisko_at_wp.eu>
Data: Wed, 4 Apr 2012 17:51:39 +0000 (UTC)

Dnia Wed, 04 Apr 2012 17:34:26 +0200, Piotr B. (pb2004) napisał(a):

> Za pomocą recdisc.exe możesz utworzyć dysk naprawczy i z jego poziomu
> użyć przywracania systemu. Niestety jeśli nie będzie możliwe
> przywrócenie systemu i np. sfc.exe także nie pomoże naprawa może być
> trudna.

Sfc już próbowałem, nic nie dało. Do końca nie jestem pewien czy to
czasem nie jest problem z cleartype. Dodatkowo czcionki w FF wyglÄ…dajÄ…
podle ale nie zawsze.
Niestety nie mogę się dostać do okna konfiguracyjnego cleartype. Pojawia
siÄ™ ikonka okna na pasku ale samego okna nie ma.

Informacja sprzed chwili. Pobrałem program FixWin ze strony http://
thewindowsclub.com/, uruchomiłem i teraz już nie pamiętam które opcje
(szukałem czegoś związanego z cleartype) wybrałem ale tekst zaczął się
wyświetlać. W IE też jest wyświetlana zawartość stron.

Myślę że przyda się informacja o tym programie. Przydało by się teraz
powtórzyć całą operację. Postaram się wypytać właściciela co takiego
ostatnio robił na komputerze że coś takiego się pojawiło.

--
piecia aka dracorp