Re: Jeszcze tego Pobieraczka prokuratura nie zamknęła?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun, 1 Apr 2012 11:15:14 +0200

Użytkownik "Animka" <to.nie.ja_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Narazie plików żadnych nie szukam, ale jak cos będe chciała ściągnąć i
> zobaczę, ze przeskoczyło na Pobieraczka to przekażę tę sprawę policji.
> Zauważyłam, że w wielu miastach takie sztuczki zrobili. W linkach najpierw
> była m.in nazwa miasta, póżniej przeskok na Pobieraczka-sraczka.

Gdyby co, za friko jest http://www.just4today.net, 2 sesje po 1Mbit (na
upartego daje się zapiąć 4), codzienna zmiana hasła - podawane na stronie.
Jest też http://www.xsusenet.com, zasadniczo 1 Mbit, dwie sesje (pojedyncza
1 Mbit, ale zapinając dwie, obniżamy do 0.5 Mbit/s), ale zapinając 4 sesje,
mamy 4x0.5 Mbit, łącząc te dwa serwisy, możemy całkiem nieźle ciągnąć
(500-750 KB/s, a w porywach - rzadko - miałem do 1MB/s). W tym drugim
rejestrujemy siÄ™ za darmo, konto jest wieczyste. Wszystkie parametry podane
są w serwisach. Pobieraczek jest zbędny.
Oba serwisy są jawne, do znalezienia przez Google, tamże je znalazłem. Co
się ładnych fotek "edukacyjnych" napatrrzyłem, to moje :) Ale też jest
mnóstwo multimediów. Ściąga się czytnikiem newsów, najlepiej dedykowanym.

Powodzenia w ściganiu pobiesraczka. Naczytałem się o nich różnych
rozmaitości... Też często trafiałem "fajny zasób za darmo", który
przekierowywał wiadomo gdzie...