Re: Adobe Acrobat Reader - martwy po uruchomieniu

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Sat, 31 Mar 2012 16:44:12 +0200

Użytkownik "Boguś" <telemorele_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> na pewno wystarczy Foxit Reader
> Mam ta samą wersję i dokumenty kilka megowe otwiera ok 1 sekundy! ,
> czyli u ciebie jest coś skopane

Raczej nie. Bo w sumie to widzę zależy jaki dokument otwieram. Jeden kilka
mega w sekundę inny 100-pare kB po otwarciu pierwszej strony umiera
przeglądarka.

> Póżniej napisałeś :
> "A obsługuje plugin formularzy podatkowych? "
> Tu cie boli. Foxit Reader nie obsługuje!

Ok, AR pójdzie na drugą instancję WinXP, gdzie mam problematyczne programy a
na tej instancji XP zainstalowałem Foxita. Faktycznie szybki, szkoda że
polskiego jeszcze nie ma mimo że jest na liście.

Pozdrawiam.

--
Irokez