Przeciągnij i upuść - coś nie działa

Autor: Tom <tom_at_tom.com>
Data: Fri, 30 Mar 2012 19:59:48 +0200

Witam,

Po reinstalacji systemu Win XP Pro SP3 i MS Office 2007
mam następujący problem z Excelem:
po kliknięciu na nazwie jakiegoś pliku .xlsx i przeciągnięciu
na ikonę programu Excel na pulpicie pojawia się przy nazwie
pliku okrągły przekreślony znak (znak zakazu) i plik nie otwiera się.
Mogę oczywiście otwierać pliki przez 2-krotnie kliknięcie
na nazwie, ale jest to o tyle niewygodne, że otwarcie drugiego
z plików powoduje spuszczenie pierwszego na listwę i w ten
sposób nie mogę mieć na ekranie dostępu do zawartości obu
plików równocześnie.

To samo dzieje się w przypadku Worda i prawdopodobnie
przy innych programach też.

Co jest dziwne, to fakt, że instalowałem w swojej "karierze"
zarówno Win XP i jak i Office 2007 wiele razy i takiego efektu
nigdy nie było.

Bardzo proszę o pomoc. W przypadku Excela to naprawdę
baaardzo utrudnia pracę.

Pozdrawiam
Tomasz