Ikona usunięta z pulpitu do kosza i z kosza zostaje przywracana

Autor: Gil <gil.boa_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu, 29 Mar 2012 13:54:37 +0000 (UTC)

Sam w to nie wierzyłem ale dzieje się tak już od około 2 miesięcy.
Vista Home Eng 32.
Miałem pustą ikonę folderu na pulpicie. Usuwam ją do kosza a potem z kosza.
Po jakimś czasie (nie od razu) zostaje przywracana na ekran.
Usuwam ją i tak w kółko. Po paru restartach znów się pojawia.
To jest ikona folderu gdzie były jakieś pliki a nie ikona programu.
Po otwarciu folderu jest pusto. Jak się tego pozbyć?