Re: svchost.exe

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Tue, 27 Mar 2012 19:17:45 +0200

W dniu 2012-03-27 18:12, Kwiecisty pisze:

> Upór godny lepszej sprawy. Podłącz komputer pod internet, który nie ma
> limitu i pozwól mu się zaktualizować. Zapewne problem ustąpi po czymś
> takim.
>
> Pozdr,
> Tomek

Niestety, chyba jednak nie w tym problem, system jest po reinstalacji od
kilkunastu dni. Zaraz po tej reinstalacji pobrane zostały wszystkie
poprawki, nawet te mniej ważne. Prawie kazdego dnia zglasza się update
i proponuje instalację aktualizacji Windows Defender, wyrażam zgodę no i
po pobraniu około 1 MB update nie zgłasza już żadnych komunikatów.
Oczywiście zdarza się że update zgłasza więcej aktualizacji, ale zawsze
o tym powiadamia, i ja jak na razie nie miałem powodów żeby na
jakąkolwiek aktualizację się nie zgodzić. Tak że teraz w update widzę
komunikat informujący że nie ma nowych aktualizacji.