Re: XP - położenie pliku wymiany a wydajność.

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Tue, 27 Mar 2012 09:25:14 +0200

On 2012-03-26 22:47, 2late wrote:

> Musialbym zrestartowac komputer zeby sprawdzic, bo jak pisalem
> wylaczylem calkowice swapa. Nie wiem dlaczego bylem przekonany ze jest
> inaczej. Wiec nie bede sie upieral a sprawdze przy okazji. ;)
Potwierdzam wersje JoteR-a. Lapek ma 768MB ramu (512+256) plik wymiany
ustawiony sztywno na 1024MB i hiberfil.sys 767 MB (bajtów:
804 704 256). Zreszta MZ to logiczne, po co jeszcze raz zrzucac na dysk
cos co na nim juz fizycznie sie znajduje. Szkoda miejsca i czasu.

--
Ahmed
- alez wodzu, co wodz???