Re: Windows 8 beta

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri, 23 Mar 2012 09:26:21 +0100

"kamil" napisał:

> Czyli po prostu nie stać cię i dorabiasz ideologię.

> Ziew. :)

Jak już sie obudzisz, to zajrzyj na pl.comp.pecet, gdzie kolega na próżno
usiłuje podpiąć 2 monitory po DVI do laptopa ze stacją dokującą. Ja w swoim
stacjonarnym mam taką możliwość OOTB, więc skoro wg ciebie laptop jest
pełnowartościowym zamiennikiem blaszaka, to powinna być to bułka z masłem.
Czekamy.

JoteR