Re: nagrywanie audio/streamu w W7

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun, 18 Mar 2012 01:57:30 -0400

On Sat, 17 Mar 2012 21:46:16 +0100, Przemysław Ryk
<przemyslaw.ryk_at_gmail.com> wrote:

>(ciach…)
>
>Shoutcast
>VLC

dzieki, ale obawiam sie, ze nie o to mi chodzi, bo z tego co widze z
dokumentacji, to obydwa odtwarzaja konkretny plik albo playliste.
pewnie w VLC da sie ustawic stream na zasadzie live event, ale ja
potrzebuje, czegos naprawde bardzo prostego, raczej w formie gadzetu
niz wypasionego servera.
mialem takie malenstwo zainstalowane kiedys, ale stosunkowo szybko
skasowalem, bo wlasnie wtedy chodzilo mi o stream z playlisty, a to mi
pieknie robi vibestream. <rs>