Re: nagrywanie audio/streamu w W7

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu, 15 Mar 2012 11:10:31 -0400

On Thu, 15 Mar 2012 14:46:12 +0100, z <zch280672_at_gazeta.pl> wrote:

>Zależy co kto nagrywa. Jak da się to audio wpuścić w Winampa to jest
>wspaniały dodatek Streamripper. Chodzi w tle, dzieli na utwory a pliki
>stosownie opisuje. Dla mnie bomba :-)

dzieki, ale to jakby nie na temat, bo o te czesc "jak da sie to
wpuscic ..." pytalem.
sprawa jednak zostala juz pomyslnie zalatwiona, ale moze przy okazji,
zeby nie smiecic, to czy moze ktos polecic program, ktory streamuje to
co jest obecnie grane na komputerze. jakis program/usluge. czyli
niejako odwrotna sytuacja, o ktora pytalem wczesniej. chodzi mi
wlasciwie o stworzenie "radia" internetowego, ktore bedzie gralo audio
, ktore jest odtwarzane na komputerze. mozliwie jak najprostrzy i milo
by bylo, zeby byl darmowy, ale nie musi. jest niby tego troche, ale
nie mam czasu testowac po kolei kazdego i wywazac otwartych drzwi
jesli ktos ma to juz przetrenowane. z gory dzieki.

wiem ze winamp, rowniez ma taka mozliwosc, ale z tego co pamietam
bardzo mi sie to rozwiazanie nie podobalo. <rs>