Re: Windows 7 - skrypt przed logowaniem / podczas hibernacji

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Tue, 13 Mar 2012 14:34:54 +0100

Użytkownik "R.e.m.e.K" <go_at_dev.null> napisał w wiadomości

> O, to swietnie, ze najlatwiejsze, jak mozesz to podaj przepis jak wykonac
> skrypt przy zamykaniu/hibernowaniu systemu, bo kiedys z tym walczylem i
> poleglem. Pisze serio.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnceEx ?
Poza tym - wywoływać zamknięcie systemu wywołując właśnie skrypt, ktry
najpierw wykona wskazaną czynność, a potem bezpośrednio wywoła zamknięcie
systemu...? Takie BATy pisałem już 20 lat temu... Chyba że jest coś, co tak
nie przejdzie...?