Re: komunikat o błędzie przy próbie otwarcia okna "konta użytkownika"

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri, 9 Mar 2012 18:30:17 +0100

In news:jjde0a$hqe$1_at_node2.news.atman.pl,
*kmark* <markotar_at_o2.pl> typed:

> Założyłem hasło, sprawdziłem, czy działa. Działa.
> Niestety w dalszym ciągu z konta użytkownika z ograniczonymi uprawnieniami
> nie mam możliwości uruchomienia polecenia: "control userpassword2".
> Wyskakuje ten sam komunikat:
> http://img849.imageshack.us/img849/1160/komunikatk.jpg

Jak Ci wyskoczy okienko o wybranie Administratora to wybierz tego, który
zakładałeś (z upranienniami admina), albo Administrator wbudowany, ale załóż
do niego hasło.
lusrmgr.msc
compmgmt.msc

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx