Re: nagrywanie audio/streamu w W7

Autor: Animka <to.nie.ja_at_wp.pl>
Data: Tue, 06 Mar 2012 01:22:20 +0100

W dniu 2012-03-05 19:56, rs pisze:

> dzieki. zrobilo sie troche jasniej.<rs>

Super! Mam Windows 7 i przed chwilą ustawiłam sobie. Skrót rejestratora
dźwięków dodałam do paska zadań. Akurat słuchałam w WMP radia Romanica
Romania i rozpoczęłam nagrywanie. Ze 12 minut się nagrywało. Chcialam
sprawdzić jak się nagra i czy w ogóle nagra. Teraz gra (w WMP) to co się
nagrało, tylko bardzo cicho :-(
Suwaki na full, głośniki na full i nie da się już pogłośnić.

--
animka