Re: Windows 8 beta

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon, 5 Mar 2012 17:26:50 +0100

> Mnie jest wygodnie, i znĂłw - co mi zrobisz? ;)

Nic, o ile przestaniesz stawiac znak rownosci miedzy "mnie" a "wszystkim".

Bo najpierw stawiasz teze, ze laptopy sa niewygodne dla "ciebie i jeszcze
jednego trolla" a pozniej bronisz jej tym, ze "tobie odpowiada". Wiec co?
"Ja = NarĂłd"??

No wiec dla mnie laptop tez jest niewygodny. Owszem - mam i czesto
korzystam. Jest stosunkowo nieduzy, dzieki czemu calkiem mobilny,
swietnie uzupelnia stacjonarki na ktorych pracuje, badz, ostatecznie,
szukam rozrywki. Ale nie, nie powiem, zeby byl "wygodny" w sensie
"wygodny do pracy".

I teraz - "co mi zrobisz", trollu?

--
pozdrawiam,