Re: Windows 8 beta

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Mon, 5 Mar 2012 17:22:48 +0100

Dnia Mon, 05 Mar 2012 16:08:13 +0000, kamil napisał(a):

> Nie rozumiem ludzi, którzy nie potrafią pojąć, że często te 20% czasu
> spędzonego na przenoszeniu komputera z miejsca na miejsce jest warte
> więcej, niż pozostałe 80% przy biurku.

ROTFL no tak, bo komputer kupuje sie nie po to by na nim popracowac tylko by
go nosic! Mistrzu, leze i kwicze :-D

> A masz jakiś, miałeś, czy cały czas teoretyzujesz jak gimnazjalista bez
> prawa jazdy o poślizgach kontrolowanych, bo grał w Colina? :>

Myslisz, ze boga za obuwwie zlapales, bo masz lapka? Kazdy mial, ma lub
bedzie mial z roznych powodow, ale to nie zmienia faktu, ze to jest malo
komfortowe urzadzenie do pracy i dluzszego korzystania. I tyle.
Kupilem lapka w 2004 lub 2005 bo mnie zycie zmusilo do czestych i dlugich
podrozy, i nie byle jakiego, ale jak na tamte czasy z duzym ekranem i
mocnymi "bebechami", bo taki mi byl do pracy niezbedny, to nic ze kosztowal
250% drozej niz blaszak o podobnych parametrach. Wazne, ze gdy w koncu sie
ustabilizowala moja sytuacja to z wielka i nieopisana przyjemnoscia pozbylem
sie tego topornego urzadzenia i wrocilem do komfortu.

--
pozdro
R.e.m.e.K